Współpraca z firmą Kallos

11:14 Pepa 26 Comments

Witajcie Kochane! Chciałam się Wam pochwalić moją pierwszą współpracą. Wczoraj po powrocie do domu czekała na mnie paczka z produktami MAXIMA firmy Kallos.
Kosmetyki MAXIMA z linii Nook i Mysalon zostały przygotowane na bazie naturalnych składników i są przyjazne środowisku.

Ja do testowania otrzymałam kosmetyki z linii Nook. Są to produkty profesjonalne do pielęgnacji włosów inspirowane naturą. Nook opiera swoje badania i działania rozwojowe na filozofii powrotu do natury, która wymaga świadomego wyboru każdego z nas, promuje inicjatywę ochrony ludzi i środowiska naturalnego poprzez rozwijanie produktów, wzbogacanie je o naturalne składniki aktywne oraz działanie na rzecz ograniczenia głównych substancji agresywnych. Katalog produktów NOOK: KLIK
W paczce od firmy Kallos znajdowały się szampon i maseczka do włosów z olejkiem arganowym.Tadam tadam... :)

Bardzo się ucieszyłam z tych kosmetyków. Mają bardzo ładne opakowania i cudownie pachną! Zapach kojarzy mi się z wakacjami w jakimś egzotycznym miejscu.
Nook Nama Rupa szampon do włosów z olejkiem arganowym 250 ml
Szampon z olejkiem arganowym. Polecany do każdego rodzaju włosów. Jego bogata i lekka formuła oczyszcza i nawilża włosy pozostawiając  je delikatnie  miękkie, pełne blasku i witalności.

Nook Nama Rupa maseczka do włosów z olejkiem arganowym 250 ml

Maseczka polecana do każdego rodzaju włosów. Jej intensywna i bogata formuła odżywia i zmiękcza włosy, czyniąc je miękkie, błyszczące i łatwe do rozczesania. 

Zabieram się do testowania i za mniej więcej miesiąc napiszę recenzje tych kosmetyków. Wyglądają bardzo zachęcająco. Dla zainteresowanych podaję link do sklepu internetowego, gdzie podane są ceny tych produktów i można pooglądać sobie jakie jeszcze kosmetyki firma ma w ofercie: KLIK

Zamawiając można powołać się na bloga aby otrzymać dodatkowe gratisy: KLIK
Fakt, że otrzymałam te produkty do testowania nie wpłynie na rzetelność mojej opinii!

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki do włosów :) Słyszałam, że olejek arganowy jest dla nich bardzo dobry.

    Zapowiada się ciekawe testowanie:) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze kosmetyki z olejkiem arganowym :). głośno o nim ostatnio i tym bardziej jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję pierwszej współpracy! :) Firma sama do Ciebie napisała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dlatego tym bardziej mnie ta współpraca cieszy :). nie pisałam nigdy maili z prośbą o współpracę...

      Usuń
  3. czekam na recenzję zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy! :) Kosmetyki naprawdę fajne, czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję takiej współpracy :D wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem, jaka będzie ocena...
    bardzo pomocne są Twoje opinie :)

    mam nadzieje, ze i do mnie zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  7. już się doczekać nie mogę Twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym już chciała napisać :). ale przekonałam się, że miesiąc testowania to takie minimum żeby recenzja była zgodna z prawdą i żeby nikogo przypadkiem nie wprowadzić w błąd. czasem się niecierpliwię, ale trudno... ;p

      Usuń
  8. Pepciu, czekam z niecierpliwością. Jeszcze nie widziałam ich w sklepie fryzjerskim, w którym kupuję swoje maski, ale będę dopytywać (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o produktach Kallos dowiedziałam się od fryzjerki teściowej ;p. widziałam, że niektóre kosmetyki są w Hebe... musiałabym sprawdzić czy Maxima też

      Usuń
  9. produkty wyglądają bardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Ci współpracy, KALLOS ma naprawdę super produkty, uwielbiam ich maskę latte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam maskę latte, najlepsza jaką miałam. ostatnio jak byłam u teściowej na wsi to myłam włosy zwykłym szamponem pokrzywowym, nakładałam maskę i leżałam sobie z nią na materacu w basenie tak z 30 min, później zmyłam z włosów i efekt był rewelacyjny! włosy do dziś są gładziutkie, miękkie i się nie puszą

      mi już maska latte dawno się skończyła, u teściowej wydobyłam resztkę ze słoja, który jej kiedyś dałam :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście mają bardzo ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna współpraca, ja akurat maski Kallosa bardzo lubię. Gratulacje! ta seria z olejkiem arganowym wygląda bardzo ciekawie i opakowania takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś miał fajny pomysł. proste, a jednocześnie urocze z tymi kwiatuszkami :)

      Usuń
  13. Świetna współpraca :D
    Produkty wydają się interesujące - do tego ładnie wyglądają :D Czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko pozazdrościć :) gratuluje, milego korzystania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję produktów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje, będzie ciekawie ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pierwszej współpracy i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki wyglądają świetnie! Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. INFORMUJE wszystkich którzy są zainteresowanych ze importer KALLOS POLSKA z Krakowa zniknął i oszukał Polskie firmy na kwotę 20.000

    OdpowiedzUsuń